Megyénk teljes területén, minden településén a lakossági tulajdonú ingatlanok és a társasházak égéstermék-elvezetőinek rendszeres felülvizsgálatát a katasztrófavédelem szakemberei végzik el. Érdemes megtervezni és ütemezni a karbantartással, ellenőrzéssel kapcsolatos feladatokat. Célszerű ugyanis nem a fűtési szezonra vagy a szezon előtti utolsó napokra halasztani ezeket a teendőket. Tekintettel az elmúlt időszakban a kéményseprés területén végbement változásokra, a katasztrófavédelem az alábbi rövid útmutatóval igyekszik segíteni a lakosságot, ami tartalmazza a kéménysepréssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat:
Amennyiben családi házban él és a házba nincs bejegyezve gazdálkodó szervezet, akkor a kéményseprés ingyenes. A kéményseprő akkor jön, amikorra a kéménytulajdonos időpontot foglal.
Tájékoztatom Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az önkormányzatok év végi igazgatási szüneteihez igazodóan a Pest Megyei Kormányhivatal Ceglédi Járási Hivatalának Abonyi Kirendeltségén 2018. december 28-án, pénteken nem lesz ügyfélfogadás.
A települési ügysegédek ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint változik:
Törtelen 2018. december 27-én, csütörtökön,
Kőröstetétlenen 2018. december 28-án, pénteken,
Tápiószőlősön 2019. január 02-án, szerdán
nem lesz ügyfélfogadás.
Ügyfeleinket ezeken a napokon a Ceglédi Járási Hivatalban (2700 Cegléd, Kossuth tér 1.) fogadjuk.
A többi települési ügysegéd ügyfélfogadási ideje változatlan.
Cegléd, 2018. december 17.
Magdáné dr. Rostás Boglárka
járási hivatalvezető s.k.
{fastsocialshare}
Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2018. december 20. (csütörtök) napján 10:00 – 14:00 óráig, Varga István Városi Sportcsarnok előtt (2740 Abony, Kossuth tér 18.) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás dátuma és időtartama a kedvezőtlen időjárásra tekintettel változhat!
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
- személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
- útlevél ügyintézés;
- vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
- elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
- parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
- lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
- NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
- járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
- járművek forgalomból történő kivonása;
- jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
- közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
- elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
- megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
- származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
- adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
- adatletiltási kérelmek átvétele;
- egyéni vállalkozói ügyek intézése;
- ügyfélkapu regisztráció;
- Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
- Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
- Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.
{fastsocialshare}
Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2018. december 13. (csütörtök) napján 10:00 – 14:00 óráig, Abony Művelődési Ház udvarán (2740 Abony, Kálvin u. 1.) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás dátuma és időtartama a kedvezőtlen időjárásra tekintettel változhat!
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
- személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
- útlevél ügyintézés;
- vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
- elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
- parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
- lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
- NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
- járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
- járművek forgalomból történő kivonása;
- jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
- közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
- elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
- megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
- származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
- adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
- adatletiltási kérelmek átvétele;
- egyéni vállalkozói ügyek intézése;
- ügyfélkapu regisztráció;
- Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
- Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
- Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.
{fastsocialshare}