- Havonta többször ellenőrizzük a vízmérőaknát! Figyeljünk arra, hogy fedele mindiglehajtott állapotban legyen, megfelelő zárással, hézagok nélkül. Amennyiben a fedlap törött vagy hiányzik, mihamarabb pótoljuk!
- Gondoskodjunk a vízmérőakna megfelelő szigeteléséről! Fontos hogy olyan anyagot használjunk, amely nedvesség hatására sem veszít hőszigetelő képességéből. A hungarocell kiváló hőszigetelő, akárcsak a hó, ezért a havat csak vízmérő-leolvasás előtt célszerű eltávolítani az aknáról.
- A vízmérőaknának mindig mobilnak kell lennie. Bármilyen védelmi eljárást alkalmazunk, figyeljünk arra, hogy könnyen eltávolítható és visszahelyezhető legyen.
- Ellenőrizzük rendszeresen a fűtetlen helyiségekben, raktárban, pincében, garázsban, társasházi tárolókban elhelyezett vízmérőket is, hiszen nem csak az aknákat fenyegeti fagyveszély.
- Ha a mérő vagy a vezetékek nyomvonala egy méternél kisebb mélységben van a talajszinttől, gondoskodjunk hőszigetelésükről! A leggyakoribb elfagyás a kiskerteknél, használaton kívüli ingatlanoknál és hétvégi házaknál tapasztalható.
Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2018. november 15. napján 10:00 – 14:00 óráig, Abony Művelődési Ház udvarán (2740 Abony, Kálvin u. 1.) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás dátuma és időtartama a kedvezőtlen időjárásra tekintettel változhat!
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
- személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
- útlevél ügyintézés;
- vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
- elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
- parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
- lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
- NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
- járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
- járművek forgalomból történő kivonása;
- jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
- közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
- elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
- megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
- származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
- adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
- adatletiltási kérelmek átvétele;
- egyéni vállalkozói ügyek intézése;
- ügyfélkapu regisztráció;
- Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
- Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
- Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.
{fastsocialshare}
2018. szeptember 28-ától elköltözött a központi háziorvosi ügyelet (felnőtt és házi gyermekorvosi ellátás) a Cegléd, Kossuth F. u. 17. szám alól a Cegléd, Rákóczi út 51-55. szám alatti épület földszintjére (a Tömörkény Patika vasútállomáshoz közeli régi üzlete).
Telefonszám: 06-1 / 301-6969; 104; 112
Szóbeli tanácsadásra használható telefonszám: 06-20/983-9269
{fastsocialshare}